Inlägg: 1758422
Svarskommentarer
Sv: Försäsongen 16/17
dAVydov: Bra skrivet.
Jag kan tänka mig att förhoppningarna på Clark som föregåtts av hans rykte inte infriades hos vissa och att den påföljande besvikelsen färgade deras bedömning så mkt att den blev mer svartmålande än vad Clark förtjänade....😊
Jag kan tänka mig att förhoppningarna på Clark som föregåtts av hans rykte inte infriades hos vissa och att den påföljande besvikelsen färgade deras bedömning så mkt att den blev mer svartmålande än vad Clark förtjänade....😊
+ 1
Jag tror snarare att folk (jag inkluderad) reagerade på vilka slutsatser och egna tolkningar som lades in i samband med hans prestation. Att han skulle varit någon slags primadonna-superstjärna som är för fin för att göra jobbet osv. Sånt KAN man inte se efter första träningsmatchen. Det är iaf min syn på det hela.
Självklart ska man få kritisera spelare för en dålig match. På samma sätt som man ska få kritisera/ge sin syn på andra skribenters iaktagelser. Jag tror ingen här anser att Clark gjorde en bra match i lördags.