Inlägg: 1760319
Sv: Frölunda-Brynäs 24.e sep
Bulan verkar redan ha lessnat på den tilltänkta 1a kedjan.. idag kör han Nick-Grana-Zabb och Clarken-Patte-Pajen... tankar kring det?
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Brynäs 24.e sep
Pettisbif: bra att prova ändå. Det är ju vad träningsmatcher är till för. Vem vet, de kan ju bli skitbra. De vet man inte om man inte testat :-)
Skulle dock vilja se:
clark-PaW-Johnson
Paille-granis-Zab
Istället om han nu ska testa
Skulle dock vilja se:
clark-PaW-Johnson
Paille-granis-Zab
Istället om han nu ska testa
+ 1
Sv: Frölunda-Brynäs 24.e sep
Pettisbif: Lite tråkigt :/ Tyckte Clark - Pa. W - Zab såg riktigt bra ut senast
+ 3