Inlägg: 1760366
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Brynäs 24.e sep
Brynäsgubbe: Jag fick spott och spe för att jag klankade på samma "ofog" i slutminuterna efter DIF-matchen. Undrar vad vederbörande tycker nu då när samma sker två matcher i följd?
Sv: Frölunda-Brynäs 24.e sep
Örebros sista mål var däremot ett rejält turmål som gick via Brynäs-spelares skridsko och in. Oavsett aldrig bra att tappa såhär på slutet.