Inlägg: 1762275
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7225}: Nja, skulle vilja argumentera för att de inte heller klarar av att transportera pucken in I anfallzon. De fungerar jättebra i pp och i 5 mot 5 om det är tekning i anfallszon. I övrigt, nix inte alls. De syns tydligt på dem hur hockeyn utvecklats och vilken typ av spelare som hockeyn av idag producerar. Sjukt tempostarka spelare, inte riktigt genomtänkt alltid men vilken energi.
+ 2
Sv: A proposito de nada
{7225}: Det är sant! Sen antar jag att det syntes lite väl tydligt igår pga av motståndet. Stort sett ett helt lag med samma typ av spelare hela bunten.
Nä, nu får det bli fredag! Så vi får se riktig hockey ;-)
Nä, nu får det bli fredag! Så vi får se riktig hockey ;-)
Sen är de ju för tillfället väldigt inneffektiva också, de får lägen men står för miserabla avslut.
Sista turneringen med Tre Kronor för dem kan jag tänka och jag tycker faktiskt de håller någorlunda fortfarande med sin slowmotionhockey.