Inlägg: 1763836
Sv: A proposito de nada
Ajajaj när för Tommy jonsom sparKen i löven då.. ligger under med 2 idag också
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lite oroande att det "bara" är 245 partners klara för säsongen 2016/2017.
Om man jämför antalet som visas i artikeln om klara partners vecka 38.
Och antalet på den andra sidan (som jag antar är förra säsongens partners).
Då det var 306. Då känns det inte som om inkomsterna kommer att öka
till den här säsongen. Och med tanke på det senaste ekonomiska resultatet
så känns ju det som en nödvändighet. Om de inte lyckas spara in rejält
på vissa utgifter.
Om man jämför antalet som visas i artikeln om klara partners vecka 38.
Och antalet på den andra sidan (som jag antar är förra säsongens partners).
Då det var 306. Då känns det inte som om inkomsterna kommer att öka
till den här säsongen. Och med tanke på det senaste ekonomiska resultatet
så känns ju det som en nödvändighet. Om de inte lyckas spara in rejält
på vissa utgifter.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Hade jag varit Bulan inför morgondagens match så hade jag ställt upp sähär:
Sandström (Rautio)
Gunderson - Bertilsson
Clark - Blomqvist - Lindblom
Kilström - Pudas
Johnson - Granström - Paille
Carlsson - Zanetti
Pa.Westerholm - Enterfeldt - Po.Westerholm
Sundqvist
Alcén - Thorell - Mannberg
Ölund
Anledningen att jag sätter Patte på en kant är för att han är lagets sämsta tekare! Och det är nu äntligen dags för Blomman att få en större roll!
Liksom att det är läge för en het Lindblom att få mer förtroende. Kedjan med Paille, Granström och Johnson tycker åtminstone jag borde få mer chanser ihop. Fattar inte ens varför Bulan splittade dem 3.
Sandström (Rautio)
Gunderson - Bertilsson
Clark - Blomqvist - Lindblom
Kilström - Pudas
Johnson - Granström - Paille
Carlsson - Zanetti
Pa.Westerholm - Enterfeldt - Po.Westerholm
Sundqvist
Alcén - Thorell - Mannberg
Ölund
Anledningen att jag sätter Patte på en kant är för att han är lagets sämsta tekare! Och det är nu äntligen dags för Blomman att få en större roll!
Liksom att det är läge för en het Lindblom att få mer förtroende. Kedjan med Paille, Granström och Johnson tycker åtminstone jag borde få mer chanser ihop. Fattar inte ens varför Bulan splittade dem 3.
Sv: A proposito de nada
Så det är alltså oklart med Kilström i morgon också??? 😡😡😡 Dags för Brynäs att ringa det okända?
Karlskrona har lekstuga på Hovet 4-0 nu😂
Karlskrona har lekstuga på Hovet 4-0 nu😂
+ 9