Inlägg: 1763940
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mustigahjalmar: Jag tror helt enkelt inte att han är en bra tränare. Från det man hört är han envis och lyssnar inte på andra. Huruvida det är sant låter jag vara osagt. Men som Team Canadas Babcock sa idag: "You know what, it's called good players. I finished dead last in the NHL last year...let's not get carried away here."
Något sånt var det nog 2012. Tyvärr. Hoppas dock Tommy hittar något nytt snart.
Något sånt var det nog 2012. Tyvärr. Hoppas dock Tommy hittar något nytt snart.
+ 3
Vad är det som gör att det går så dåligt för honom?