Inlägg: 1763941
Sv: A proposito de nada
{7225}: Kort med manskap behöver vi aldrig gå, finns ju juniorer. Det handlar snarare om vilken kvalitet vi får utan ordinarie lag. Lex de fyra senaste säsongerna.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{5915}: Fast denna trupp skall ju vara så bred att det skall finnas kvalitet nog för att klara skador utan att tappa så mycket i slagstyrka.
+ 1