Inlägg: 1764634
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Såg ut som irritationsmoment när Ratio blockerade, kommunikationsproblem med Rautio?
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Hittills:
Gunderson ?!?!
Bertil kung
Zaborsky går väl på 40% idag... grymt besviken!!
Granis ?!?!
Johnson Wtf?!?!
Pudas Okej
Zanetti hyfsad
Paille njaa sett han bättre
PaW en av hans bättre men kan betydligt mer!!
Clark bra och spelsugen
Ersson okej första match
Sunken kommentarer överflödiga #less
Pow kung
Jensen njaaa ser rätt obekväm ut
Lindblom helt OK
Alcén OK
Blomqvist förtjänar fortfarnade mer istid!!!!!!!!
Thorell börjar hitta rätt känns väldigt pigg!! Kul
Gunderson ?!?!
Bertil kung
Zaborsky går väl på 40% idag... grymt besviken!!
Granis ?!?!
Johnson Wtf?!?!
Pudas Okej
Zanetti hyfsad
Paille njaa sett han bättre
PaW en av hans bättre men kan betydligt mer!!
Clark bra och spelsugen
Ersson okej första match
Sunken kommentarer överflödiga #less
Pow kung
Jensen njaaa ser rätt obekväm ut
Lindblom helt OK
Alcén OK
Blomqvist förtjänar fortfarnade mer istid!!!!!!!!
Thorell börjar hitta rätt känns väldigt pigg!! Kul
+ 1