Inlägg: 1764752
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Rumpelstiltskin: Om Brynäs flyttade till Stockholm skulle åtminstone jag kunna gå på alla matcher.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Brynäsgubbe: Ja va fan, det är på gång inom fotbollen, så varför inte?
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Brynäsgubbe: samma här! Då driver vi den kampanjen vidare ;-)
+ 1