Inlägg: 1764795
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
mustigahjalmar: Men hur är dom bortskämda? Med ett lag som vinner sm vart 15e år? Det är en jävla mentalitet i Gävle som måste tvättas bort..flytta BRYNÄS IF från Gävle.
+ 3
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
mustigahjalmar: LHC är inget traditionellt publiklag, jag tro det blir bättre.
Danne, japp du hade rätt...synd.
Danne, japp du hade rätt...synd.
+ 1
Inte min mening att skapa konflikt Lejonkräk om det uppfattades så, vi håller ju på Brynäs det finaste man kan hålla på och vi alla borde vara enade i det och dyka om om man kan och vill när det vankas match! :)