Inlägg: 1764818
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Brynäsgubbe: Det är ganska dyrt att gå på hockey (det tycker även jag som har råd) och Gävleborg har den högsta arbetslösheten i Sverige. Kan finnas ett samband, om än inte hela förklaringen.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
{7877}: Precis, en av anledningarna till att det inte finns några förutsättningar för Brynäs i Gävle. Brynäs får kolla upp hur Dalkurd och AFC United i Superettan jobbar med sina flyttar.
+ 1