Inlägg: 1764822
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
bifhjärta: Någon miljonstad i Kina skulle väl vara perfekt. Billigare korv dessutom!
+ 1
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
bifhjärta: "Vart ska Brynäs flytta till? Om vi spånar lite..?"
Lär vi löst den frågan så kan vi spåna på vilka som tar på sig uppdraget att flytta Gavlerinken.
Lär vi löst den frågan så kan vi spåna på vilka som tar på sig uppdraget att flytta Gavlerinken.
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
bifhjärta: Jag tycker vi flyttar till Karlstad och slår ihop oss med Färjestad. Vad ska vi heta?
Färjenäs eller Brystad?
Färjenäs eller Brystad?
+ 3
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
bifhjärta: Söderut, där hardcorefansen och tillväxten finns. Eskilstuna? Kalmar? Borås?
+ 1