Inlägg: 1767689
Svarskommentarer
Sv: Växjö-Brynäs 20161015 MATCHTRÅD
Skrubben: Problemet är det här med tv-sändningarna. För den som vill se matchen finns alternativet att kolla på tv och det är otroligt mycket billigare. Det skulle vara intressant att se vad som händer med publiksiffrorna om slutar tv-sända varje match och går ner lite i pris (sånt som jag har varit inne på tidigare, typ inte bara ha pensionärsrabatt på arenans sämsta platser osv). Men det kommer ju tyvärr inte att hända. Vi får nog acceptera låga publiksiffror så länge allt ska tv-sändas. Kanske bör man återuppta diskussionen kring hur tv-pengarna ska fördelas.
Riktigt tråkigt. Jag har sörjt enormt mycket idag. Det gör fan ont i kroppen på riktigt att se oss torska på detta sätt. Men samtidigt tycker jag att vi alla ska dra vårt strå till stacken och inte göra denna smäll större än vad den egentligen är. Det är nu man som en riktig supporter går på matchen mot Rögle och stöttar laget till seger. Dom "supportrar" som gick på sin första match för säsongen igår och sedan tänker att "det här var ju inte roligt. Nu kommer det dröja länge innan jag går på nästa match". Dom har jag ingen respekt för överhuvudtaget.