Inlägg: 1768116
Svarskommentarer
Sv: Växjö-Brynäs 20161015 MATCHTRÅD
Pettisbif: En stor besvikelse såhär långt med tanke på vad han lyckades med i Finland
+ 1
Sv: Växjö-Brynäs 20161015 MATCHTRÅD
Pettisbif: jorå Zaborsky är bra. Han har inte fått till det riktigt bara. Man ser att han är en bra spelare som gillar att skjuta mycket. Snart kommer det att släppa för honom, han är där, men inte riktigt där än. Just nu har han dåligt självförtroende bara, men när han får upp självförtroendet så tror jag att det kommer att bli som ketchupeffekten.
+ 9
Allt är ju redan sagt! Grymt skön seger som gör att Leksands matchen kan glömmas lite enklare. MEN Zaborsky?!?! Diggar fan inte han alltså... som jag sagt tidigare. Efter ett par matcher kunde jag redan se att han är en rätt nonchalant spelare, han har en väldigt knackig skridskoåkning, ser allmänt loj och seg ut, extremt klen i närkamperna. Jag var faktiskt väldigt rädd för det här skulle ske. På hans Youtube video så gör han inga "egna" mål.. han slår oftast in returer och styr in mål, ofta öppna mål. Visst det är fortfarnade väldigt tidigt på säsongen men jag har ingen bra magkänsla vad gäller Zaborsky. Tippar på kicken runt jul. Tyvärr!