Inlägg: 1769538
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7225}: Sonen spelar i Godis, anrik klubb med ett Sm-guld! Vepan sitter i taket i Nynäshallen!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Någon här inne som lyssnat på hymnerna i morgonprogrammet?
Måste säga att alla hittills varit urkassa, ska de där representera Brynäs så kommer jag att skämmas. Texterna är helt bedrövliga.
Får hoppas att det sista bidraget som spelas imorgon är klockrent.
Måste säga att alla hittills varit urkassa, ska de där representera Brynäs så kommer jag att skämmas. Texterna är helt bedrövliga.
Får hoppas att det sista bidraget som spelas imorgon är klockrent.