Inlägg: 1772196
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Hv71
{7225}: sitter här med skämskudde och minns några ord jag skrev på försäsongen här i boken.
"Glöm inte att Dif är ett BRA lag"
Suck...
"Glöm inte att Dif är ett BRA lag"
Suck...
+ 6
Sv: Brynäs - Hv71
Skönt med vinst för Felix, det behövde han. Känns ändå så mycket stabilare med David i kassen.
Och Gunderson, jag vet inte vad jag ska säga! Jag skiter fullständigt om han inte scorar på hela säsongen. VILKEN JÄVLA GIGANT I DEFENSIVEN! Vilket lugn, vilka brytningar, vilka förstapass. Listan kan göras hur lång som helst. Kung!!!
RIP Wille, den trean var för dig!
Och Gunderson, jag vet inte vad jag ska säga! Jag skiter fullständigt om han inte scorar på hela säsongen. VILKEN JÄVLA GIGANT I DEFENSIVEN! Vilket lugn, vilka brytningar, vilka förstapass. Listan kan göras hur lång som helst. Kung!!!
RIP Wille, den trean var för dig!
+ 19
Sv: Brynäs - Hv71
{7225}: Det är intressant att läsa deras forum. Snart får de vinna så de inte bryter streaken mot oss...
Ett styrkebesked ikväll! Tror HV kommer utmana om guldet i vår. Bra jobbat Brynäs!
Ett styrkebesked ikväll! Tror HV kommer utmana om guldet i vår. Bra jobbat Brynäs!
Sv: Brynäs - Hv71
{7225}: Och Karlskrona återtar serieledningen, vad fan är det frågan om??? Dags att ta pisseprov på KHK? (Ironi)
+ 7