Inlägg: 1773707
Sv: A proposito de nada
Varför kommer alla skaderelaterade uttalanden ifrån Hellström? Inget ont om honom så han har säkert gjort mycket för Brynäs men han är väl bara massör? Finns det ingen riktig läkare eller något i laget?
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7800}: "Varför kommer alla skaderelaterade uttalanden ifrån Hellström? Inget ont om honom så han har säkert gjort mycket för Brynäs men han är väl bara massör? Finns det ingen riktig läkare eller något i laget?"
Förstår inte frågan.
Vad spelar det för roll VEM som uttalar sig: läkarna eller Hellström?
Det viktigaste är väl att läkarna gör ett professionellt jobb i sina bedömningar, inte vem som förmedlar vad dom kommit fram till.
Eller?
Förstår inte frågan.
Vad spelar det för roll VEM som uttalar sig: läkarna eller Hellström?
Det viktigaste är väl att läkarna gör ett professionellt jobb i sina bedömningar, inte vem som förmedlar vad dom kommit fram till.
Eller?