Inlägg: 1773789
Sv: A proposito de nada
Peja: Läkarna har såklart tystnadsplikt och därför kommunicerar Brynäs ut information om skadan. GD kan inte knalla in på en läkarmottagning och få information om en patients journal.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7225}: I en idealisk värld hade Brynäs haft en egen heltidsanställd läkare och kommunicerat via denne. Men det är som sagt en kostnadsfråga.