Ledarna - Brynäs IF
Inlägg: 1773799
Sv: A proposito de nada
Peja: Brynäs har en läkare enligt denna sida? Om han är heltidsanställd vet jag inte, men nog tusan borde det vara han som sätter diagnoserna på spelarna. Det sedan Glenn kommunicerar ut till media är ju givetvis förankrat hos läkaren.
Länkar:
Ledarna - Brynäs IF
Ledarna - Brynäs IF
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Ja, självklart är det förankrat hos läkare, det jag menade var att i en idealisk värld hade läkaren varit heltidsanställd av Brynäs. Och att kommunikationen då inte hade gått via en massör. Kleen jobbar även på Region Gävleborg, han är inte heltidsanställd av Brynäs. Sen tror jag inte han ställer alla diagnoserna, möjligtvis preliminära, för relativt ofta behövs specialister för elitspelare.