Inlägg: 1773803
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{Huge)Om det är så.
Då bör man nog byta ut Hellström. Till någon som inte är en tidsoptimist deluxe😀
Då bör man nog byta ut Hellström. Till någon som inte är en tidsoptimist deluxe😀
+ 1
Sv: A proposito de nada
Huge: Om man bortser från kostnader hade det självklart varit bättre att ha en egen heltidsanställd läkare, men tyvärr kan man inte bortse från det :)
Men mitt initiala syfte var att förklara varför det är en massör som går ut med skadeinfo i medierna. Det verkar provocera somliga men jag tror inte att man ska haka upp sig på det.
Beträffande Hellström så är han väl även massör åt Gefle IF.
Men mitt initiala syfte var att förklara varför det är en massör som går ut med skadeinfo i medierna. Det verkar provocera somliga men jag tror inte att man ska haka upp sig på det.
Beträffande Hellström så är han väl även massör åt Gefle IF.
Och frågan om vem som sen uttalar sig är som sagt mer eller mindre ointressant, då det som Skrubben säger ändå är läkarnas ord som nån annan bara vidarebefordrar.
Att just Hellström oftast är den som uttalar sig beror nog också till stor del på att det handlar om rehabprognoser EFTER att läkarna uttalat sig om skadans art osv.
Och i det läget faller det sig kanske naturligt att just Hellström uttalar sig då det är han som förmodligen har mest erfarenhet när det gäller tid för rehab.