Inlägg: 1773849
Sv: A proposito de nada
Nu är tydligen Zaborsky borta på obestämd tid också, precis som Enter, Fälth, Mannberg och Sunken. Det positiva i det hela är att nuförtiden reflekterar man knappt över att 5-7 spelare är på skadelistan, det har blivit ny standard i Brynäs.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas: mannberg är ju dock hel och lirar mot Leksand.
Men ja, nog fan är de trist.
Men ja, nog fan är de trist.
+ 2