Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1775497
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Inkazar: Ja, jag trodde den gode Klockare var smartare och mer balanserad än så. När man kollar på situationen ser Eldebrink ut att kunna ha en poäng med att Holmström var för svag (gjorde comeback för tidigt).
Länkar:
Skellefteå rasar efter Axel Holmströms skada | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Skellefteå rasar efter Axel Holmströms skada | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
+ 1
Han börjar med: jag har inte sett situationen tillräckligt, men blablabla
HAR MAN INTE SETT SITUATIONEN SKA MAN VÄL FÖRFAN KNIPA ÅT TILLS MAN GJORT DET?!