Inlägg: 1775569
Sv: A proposito de nada
Rätt komiskt att Djurgården är sugna på Grossman. Lärde man sig ingenting av Douglas Murrays prestationer i klubben? Jösses.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Inte för att jag tror Brynäs skulle vara intresserad av Grossman oavsett spelartyp (backbesättningen känns rätt stabil) så tror jag inte att Bengtzén någonsin skulle vara intresserad av honom efter uttalandet om Murray (www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/brynas/article20045710.ab). Det känns lugnande.