Inlägg: 1775592
Sv: A proposito de nada
Peja: Mannberg har lirat lite i landslaget i alla fall och det var någ för att han visat framfötterna. Mannberg var inne på tolv baklängesmål förra säsongen och inget ännu detta. Jag förstår inte ditt gnäll faktiskt.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7225}: fast Peja har en poäng. Mannberg är en kille för fjärdelinan eller bänken. Bortsettf från skridskoåkningen har han ett begränsat register.
+ 2