Inlägg: 1775671
Sv: A proposito de nada
{6984}: Men varför flerårskontrakt med Rautio, Thorell och Mannberg när man har väldigt intressanta talanger på de positionerna?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Precis som jag skrev. Tränare och Sportchef vill sätta sin prägel på laget. Sen kanske det är ju detta som är framgångsreceptet. Att frångå det som Brynäs gjort under alla år som framgångarna lyst med sin frånvaro. Raden av misslyckanden är ganska diger.
+ 1