Inlägg: 1775693
Sv: A proposito de nada
{7225}: Jag tror att många spelare som är tveksamma till om dom får kontraktsförlängning är rätt tidigt ute och pratar med andra klubbar. Jag ser inget fel i det egentligen.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Rodrigo: Absolut inte fel egentligen men Brynäs ville avvakta men det innebär ju inte att de inte skulle ha varit villiga att förlänga med Nörstebö så småningom.