Inlägg: 1776050
Sv: A proposito de nada
{7225}: Billigare utfyllnadsspelare innebär dyrare toppspelare. Det är lågstadiematematik.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Så bort med Mannberg, Thoren och Alcen. In med tre juniorer och värva med Spets?
Är det din formel?
Vi får mycket mindre bredd i truppen och hur mycket frigörs till spelare i kronor tror du?
Är det din formel?
Vi får mycket mindre bredd i truppen och hur mycket frigörs till spelare i kronor tror du?
+ 1