Inlägg: 1776688
Svarskommentarer
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Inte många som klagar på Rautio trots att han släpper ett "billigt".
Ruskigt tungt efter en första period där jag tycker vi är klart bättre.
Visserligen två powerplays där vi skapar ordentligt tryck. Men tycker vi är bättre i fem-mot-fem spelet också utan att få utdelning.
LHC gör ett snyggt mål där vi tyvärr är ur positioner.
Sedan har LHC ett riktigt bra pp men tycker trots det att vi är det bättre laget i första.
Nu i andra är det raka motsatsen. LHC klart bättre.
Men än är det inte över!
Ruskigt tungt efter en första period där jag tycker vi är klart bättre.
Visserligen två powerplays där vi skapar ordentligt tryck. Men tycker vi är bättre i fem-mot-fem spelet också utan att få utdelning.
LHC gör ett snyggt mål där vi tyvärr är ur positioner.
Sedan har LHC ett riktigt bra pp men tycker trots det att vi är det bättre laget i första.
Nu i andra är det raka motsatsen. LHC klart bättre.
Men än är det inte över!
Känns att det inte är vår match ikväll.
85 % räcker inte mot ett effektivt LHC.
Nu gäller det att döda BP.