Inlägg: 1777378
Svarskommentarer
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
{7225}: ja de är ju som det är. Men förstår även varför dom inte har det. Det är ingen höjders att ha galler/mask på sig.
Nu är ju frågan, OM granis blir borta ett tag (ögonen är man ju alltid extra försiktig med så han kan vara tillbaka snabbare än vi tror) så borde Bengtzen försöka hitta en forward om inte Zab börjar bli klar för comeback. Ponera att blomman går in i granis ställe nu, då tappar 2a linan igen. Det behövs någon bättre där än mannberg, kanske Ölund kan fixa det men tror det behövs något farligare.
Bud Holloway är ju ledig, men de lär ju inte hända.
Nu är ju frågan, OM granis blir borta ett tag (ögonen är man ju alltid extra försiktig med så han kan vara tillbaka snabbare än vi tror) så borde Bengtzen försöka hitta en forward om inte Zab börjar bli klar för comeback. Ponera att blomman går in i granis ställe nu, då tappar 2a linan igen. Det behövs någon bättre där än mannberg, kanske Ölund kan fixa det men tror det behövs något farligare.
Bud Holloway är ju ledig, men de lär ju inte hända.
+ 1
Hoppas att han är ok snart. 😥😥