Inlägg: 1777670
Svarskommentarer
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
dAVydov: Jag tycker det är för tidigt att tala om en publikkris. Det verkar helt enkelt vara så att de flesta väljer "stormatcherna" på förhand. På dessa matcher kommer det riktigt mycket folk, men istället blir matcherna mot mindre publikdragande lag lidande.
Som någon redan nämnt så stiger publiksiffrorna allltid ju längre in på säsongen man kommer. Dessutom har vi en hel del matcher kvar där det brukar komma mycket folk. Inte minst under mellandagarna.
Som någon redan nämnt så stiger publiksiffrorna allltid ju längre in på säsongen man kommer. Dessutom har vi en hel del matcher kvar där det brukar komma mycket folk. Inte minst under mellandagarna.
Men om man kan få minst 3-4 fullsatta hemmamatcher till med lite "guld-buzz" så gör det så klart mycket på intäkterna.