Inlägg: 1781126
Sv: Brynäs vs Saik 1/12 2016
SnowKing:Stark twittrade att "vi tar det lugnt för tillfället"? Känns inte som vi jagar någon förstärkning, eller har jag missat något?
Svarskommentarer
Sv: Brynäs vs Saik 1/12 2016
{7877}: det faktum att det verkar som vi varit med i racet.. vi verkar va ute efter en ersättare till Z och det verkar också som att det inte duger med en dussinlirare.
Mycket verkar där. Men det verkar faktiskt så. 😂
Mycket verkar där. Men det verkar faktiskt så. 😂
+ 1