Inlägg: 1784905
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mustigahjalmar: Lyssnade på Radiosportens podd Istid i veckan.
Tror det var den, det är mycket poddar nu😀
Man diskuterade Bibic och man var väl inte överens om det var avstängning på Bibic
Men där så tyckte man att framförallt återfallare skulle man vara mycket tuffare mot.
Tror det var Wahlman som sa emellan raderna att Hedman inte skulle få spela.
Man hade AIK-junioren som Hedman mosade som gäst för ett par veckor sen oxå.
Han är fortfarande inte återställd stackarn.
Tror det var den, det är mycket poddar nu😀
Man diskuterade Bibic och man var väl inte överens om det var avstängning på Bibic
Men där så tyckte man att framförallt återfallare skulle man vara mycket tuffare mot.
Tror det var Wahlman som sa emellan raderna att Hedman inte skulle få spela.
Man hade AIK-junioren som Hedman mosade som gäst för ett par veckor sen oxå.
Han är fortfarande inte återställd stackarn.
Borde inte få spela hockey....