Inlägg: 1785862
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
God Jul till er ALLA!!
Jag vill passa på att tacka alla skribenter för all hjälp med att hålla en bra nivå på inläggen så här långt in på säsongen. Vi har tillsammans skapat en bra nivå och som jag tror och hoppas att vi kan behålla i fortsättningen.
Återigen En riktigt God Jul på er alla!
Jag vill passa på att tacka alla skribenter för all hjälp med att hålla en bra nivå på inläggen så här långt in på säsongen. Vi har tillsammans skapat en bra nivå och som jag tror och hoppas att vi kan behålla i fortsättningen.
Återigen En riktigt God Jul på er alla!
+ 21
Sv: A proposito de nada
{363}: www.hockeysverige.se/2016/12/23/nu-ar-rodin-redo-for-nhl-debut-uppkallad-av-vancouver/ Äntligen dags för Anton att få spela 👍 God jul alla Brynäsvänner 🎅
+ 17
Som förhoppningsvis avslutas med tre friska.... :-)