Inlägg: 1786009
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7225}: Måste säg att grinigheten som fanns i truppen då saknas något förbaskat mycket nu.
Bara hoppas Bulan kan få gubbarna att tända till så det inte blir respass pga bandysväng och klent närkampsspel...
Bara hoppas Bulan kan få gubbarna att tända till så det inte blir respass pga bandysväng och klent närkampsspel...
Sv: A proposito de nada
{7225}: Jaha du. Har dessvärre inte tillgång av CMore nu under jul. Har dock sett den minnesvärda matchen i repris tidigare.