Inlägg: 1793678
Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 2017-01-26
Och allas ständiga, återkommande gnäll på domarna är också patetiskt.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 2017-01-26
ellis: De skyller på "snabba beslut" och tycker att de har ett sååå svårt uppdrag. Jobbar själv inom vården och om jag gång på gång skulle göra dessa felaktiga bedömningar varje gång jag ställs inför "snabba beslut" så skulle någon dö, jag skulle anmälas och få sparken. De ska ha kritik, och det är jävligt befogad kritik.
+ 2
Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 2017-01-26
Undrar när Granis ska stämpla in på jobbet?!
Glasliraren som åker omkring i nr 31 nu kan omöjligt vara den vi betalar dyra slantar för...
Glasliraren som åker omkring i nr 31 nu kan omöjligt vara den vi betalar dyra slantar för...
+ 1
Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 2017-01-26
ellis: Ditt snack är patetiskt.
Brynäs gör ändå en helt okey första period men Frölunda är så klart bättre. Domarna är klart sämst på isen.
Brynäs gör ändå en helt okey första period men Frölunda är så klart bättre. Domarna är klart sämst på isen.
+ 4
Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 2017-01-26
ellis: Ser du matchen? Tycker du domarna håller en bra nivå åt båda hållen?
+ 1