Inlägg: 1794293
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas: Vi har en målvakt som inte är SHL-mässig... Bäste målis i JVM. Enbart tack vare en dubbelräddning mot kanada + sociala medier som tillsammans skapar hype...
Sv: A proposito de nada
Det är ju inte BARA Felix fel, men när vi har en kvalitetsmålvakt i form som gör en kanonmatch borta mot Frölunda... och så byter vi ut honom mot ett löfte var högsta nivå är "OK". Jag tror spelarna märker att det inte funkar och agerar osäkert pga detta.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Skriver vi i 3 trådar idag !!? Vi supportrar är tydligen lika splittrade som laget
+ 1