Inlägg: 1795759
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Brynäsgubbe: Sicken jävla gristackling rakt i huvudet, fanskapet hoppar in tacklingen.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Zappaholic: Nu har vi lindblom kvar.... förutom den grå massan
+ 2
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Och Jensen som haft hjärnskakning innan... Tack Luleå, ännu en karriär förstörd av era respektlösa jävla skithögar till hockeyspelare. Det är fan en skam som föreningen att ens vilja avlöna dessa idioter och ställa dem på isen.
Ta lite ansvar för helvete Luleå. Som sagt, skitförening.
Ta lite ansvar för helvete Luleå. Som sagt, skitförening.
+ 9