Inlägg: 1795778
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Brynäsgubbe: Det gör ont att se brynäs spela nu, fan det såg ju så bra ut...
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Lunkan: Inget självförtroende någonstans...så himla tydligt i alla situationer.
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Vad är det för nivå på hockeyn? Så ruggigt dålig kvalité.
+ 1