Inlägg: 1796887
Sv: A proposito de nada
Tror ni vi får se Jannes grabb Emil i laget nästa år? Skulle kännas som en riktigt kul spännande värvning. Tror han skulle kunna funka.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85:
Utifrån dagens tidigare diskussion ang Upplands betydelse i publikunderlaget så förefaller det smart att värva duktiga spelare från AIS.
Har de dessutom Brynäskoppling sedan tidigare är det ju full pott.
Är man smart (BZ+Stark) tänker man i flera steg för att synka hockeybehovet med marknadsbehovet. Utveckla spelare i Uppsala som sedan kan bli draglok för publik och sponsorer från Uppland till Gävle.
Utifrån dagens tidigare diskussion ang Upplands betydelse i publikunderlaget så förefaller det smart att värva duktiga spelare från AIS.
Har de dessutom Brynäskoppling sedan tidigare är det ju full pott.
Är man smart (BZ+Stark) tänker man i flera steg för att synka hockeybehovet med marknadsbehovet. Utveckla spelare i Uppsala som sedan kan bli draglok för publik och sponsorer från Uppland till Gävle.
+ 2