Inlägg: 1796972
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Är inte heller sugen på Hånberg men tror knappast han hade spelat likadan hockey som han gjorde med KHK med Brynäs spelarmaterial.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bratwursten :
Vore klokt att börja med kravprofil.
Vad är det för hockey som vinner matcher och guld i framtiden?
Sen börja prata om vilka tränare som kan göra´t. Med vilka spelare.
Tyvärr tror jag inte föreningen orkar med den processen och har låst in sig med "Raggarn" - hur förändringsbenägen är han?
Vore klokt att börja med kravprofil.
Vad är det för hockey som vinner matcher och guld i framtiden?
Sen börja prata om vilka tränare som kan göra´t. Med vilka spelare.
Tyvärr tror jag inte föreningen orkar med den processen och har låst in sig med "Raggarn" - hur förändringsbenägen är han?