Inlägg: 1797158
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{6984}: Retades? Undrar det jag....😉
Håller med, i övrigt anser jag att ALLA borde göra som jag i såna här lägen: kontra med tänkbara alternativa scenarier istf att direkt låsa sig vid första bästa som framkastas.... 😀
Åker till Skottland 1 vecka runt 1:a april.
Spel 6 dagar, Old Course (förstås) plus en del andra. OBS! Inget aprilskämt!
Där har du själv nåt att ta ställning till..😀
👊😉👍 ⛳️🏌
Håller med, i övrigt anser jag att ALLA borde göra som jag i såna här lägen: kontra med tänkbara alternativa scenarier istf att direkt låsa sig vid första bästa som framkastas.... 😀
Åker till Skottland 1 vecka runt 1:a april.
Spel 6 dagar, Old Course (förstås) plus en del andra. OBS! Inget aprilskämt!
Där har du själv nåt att ta ställning till..😀
👊😉👍 ⛳️🏌
Jag har inga som helst tvivel på att Bz och Daniel har en pågående kommunikation. En kommunikation där Bz visar respekt och försöker inte forcera hem Daniel på något sätt.
Bara det faktum att Brynäs har gett honom ledigt på obestämd tid visar ju att Brynäs månar om sina spelare. Hade det varit NHL så hade det bara varit "Suck it up, We've got a game to play"