Inlägg: 1804787
Svarskommentarer
Sv: HV 71-Brynäs
Riktigt viktigt ikväll. Tungt med Kilas och Bertil borta. Är på förhand mycket nöjd med X, men vem är inte det. Luktar 2-2, Ikonen avgör i OT.
Btw, kan dessa jävla kommentatorer sluta ställa SAMMA JÄVLA FRÅGOR varje sändning? Frågan om kedjekemin har JJ fått sisådär 72 ggr denna säsong, man ser verkligen på honom att han lessnat.
Kedjan är grym, vi vet. Sluta tjata och påpeka det uppenbara.
Btw, kan dessa jävla kommentatorer sluta ställa SAMMA JÄVLA FRÅGOR varje sändning? Frågan om kedjekemin har JJ fått sisådär 72 ggr denna säsong, man ser verkligen på honom att han lessnat.
Kedjan är grym, vi vet. Sluta tjata och påpeka det uppenbara.