Inlägg: 1804829
Sv: HV 71-Brynäs
{7225}: Skrev tidigare att jag tror Brynäs fixade en kvartsfinalplats i lördags. Men visst, det vore skönt att redan ikväll spika igen slutgiltigt.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: HV 71-Brynäs
Vad har hänt med Westerholms? Patte tar pucken efter tekning och det är typ fjorton hektar yta vid back, istället för att spela back och åka mot mål så ska han försöka gå runt HVspelarne som är 0,5 meter ifrån honom och sen rinner allting ut i ingenting bara för det. Så onödigt dåligt spel tycker jag. De två är alldeles för puckkära, så jäkla svårt att släppa pucken.
+ 2