Inlägg: 1804948
Sv: HV 71-Brynäs
Ibland önskar man att vi hade en stor och stark back som kunde gå in rejält i närkamperna. Just nu är det många myggbett på HV-spelarna. Idag är det soppatorsk på många därute, plus lite marginaler emot. Vems plats har Pontus köpt förresten? Herregud vilken megasvacka han har. Det började i samband med att julskinkan dukades fram i stugorna.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: HV 71-Brynäs
munkas:
Spela tufft mot HV med herr Claesson
och Johansson som domare. Då skulle
vi nog få spela 4 mot 5 mest hela tiden.
HV hade väl vunnit 6 av de 8 senaste
hemmamatcherna. Undrar hur många
av de matcherna som Claesson och/eller
Johansson dömt? Eller är det bara vi
som straffas med dem?
Spela tufft mot HV med herr Claesson
och Johansson som domare. Då skulle
vi nog få spela 4 mot 5 mest hela tiden.
HV hade väl vunnit 6 av de 8 senaste
hemmamatcherna. Undrar hur många
av de matcherna som Claesson och/eller
Johansson dömt? Eller är det bara vi
som straffas med dem?
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
munkas: om man tittar viktmässigt skulle Zanetti kunna dela ut några fina tacklingar