Inlägg: 1805002
Sv: HV 71-Brynäs
Zappaholic: Hoppas Rautio har sitt livs formtopp i slutspelet, annars kommer det nog se ut ungefär så här när Brynäs åker ur i kvarten.
Svarskommentarer
Sv: HV 71-Brynäs
Peja: Känns inte som att vårt spel kommer funka bra i slutspelet. Påminner lite om Capitals de senaste åren - spelskickligt lag under serien som tappar sin edge när fysiska spelet höjs. Hoppas Granis, Blomman, Berra mfl. kan visa vägen.