Inlägg: 1805129
Sv: HV 71-Brynäs
bradberry: har väl också att göra med att de trivs med bulans spel och förmodligen därför vill följa honom till Luleå.
Svarskommentarer
Sv: HV 71-Brynäs
Bratwursten : Jag tror att tvillingarna redan har skrivit på för en annan klubb. Det brukar vara så när spelare går från landslagsmässiga före jul till enormt mediokra efter jul.
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
Förstår inte heller varför folk envisas med att skriva tvinsen istället för twinsen? Finns det någon specifik anledning :p jag menar det är ju svenglish redan från början men ett fel behöver väl inte göra två fel :)
+ 1