Inlägg: 1805982
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{7225}: ja han var bra men inte mer, ganska lika svåra lägen om ja får säga vad jag tycker å bakala tog fler typisk att de var Sandström som stod inte någon vinnare i grund och botten slätstruken målvakt som gör sitt inte ett dugg mer å vad säger du om spelet runt kassen? Inte en puckjävel han hinner på de är viktigare än man kan tro att kunna
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Tjurn : Ja du verkar ha kompetens att bedöma detta så vi får tro på dig. Mycket kompetent inlägg av dig där.