Inlägg: 1806002
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Bratwursten : absolut men han känns som för lite vinnarskalle i mina ögon men hoppas han blir grym har dock väldigt svårt att tro de
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Tjurn : Med sagt är jag högst tveksam om han är en guldmålvakt för Brynäs denna säsong. Rautio känns ett snäpp bättre hittills men det finns en osäkerhet där också. Men jag blir gärna positivt överraskad av bägge. Kliv fram nuu!!
+ 3