Inlägg: 1806007
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{7225}: skriv nått motargument ist varför han är så jävla bra du som har öga,
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Tjurn : "skriv nått motargument ist varför han är så jävla bra du som har öga,"
Inget motargument behövs då jag håller med. Jag tycker inte att Sandström är så jävla bra alla gånger, så i sak håller jag med även om jag inte lägger ned så mycket tid på att skriva hur dålig Sandström är varje gång han släpper in ett mål.
Inget motargument behövs då jag håller med. Jag tycker inte att Sandström är så jävla bra alla gånger, så i sak håller jag med även om jag inte lägger ned så mycket tid på att skriva hur dålig Sandström är varje gång han släpper in ett mål.
+ 4