Inlägg: 1807081
Svarskommentarer
Sv: MATCHTRÅDEN
Forsberg 1978: Fattar inte det heller. Otroligt förutsägbart.
Zappaholic: Det får stå för dig. Somliga uttrycker sig i frustrationen och andra lägger sig platt. Hoppas bara killarna i laget inte tycker samma sak som du, annars få vi nog höja ribban rejält för vad som räknas som bra insats... I min bok är man inte bra efter noll mål.
Zappaholic: Det får stå för dig. Somliga uttrycker sig i frustrationen och andra lägger sig platt. Hoppas bara killarna i laget inte tycker samma sak som du, annars få vi nog höja ribban rejält för vad som räknas som bra insats... I min bok är man inte bra efter noll mål.
+ 2
3-0 som väntat!